نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

رنگ نما

جدیدترین رنگ نما ساختمان کدام رنگ است؟

انواع مختلفی از رنگ برای نمای بیرونی ساختمان وجود دارد که هر رنگ بسته به سطح زیر کار انتخاب می‌گردد. سطوح مختلفی ازجمله سمنت برد، نمای رومی، سنگ، سیمان، بتن، کنیتکس، مینرال، شیروانی و… قابلیت رنگ‌پذیری دارند.

پیشنهاد شرکت نانو اکریلیک استفاده از رنگ متناسب هر سطح بر روی آن است. به‌طور مثال برای رنگ‌آمیزی نمای سمنت برد ساختمان استفاده از رنگ مخصوص نمای سمنت برد پیشنهاد می‌شود اما اکثر ساختمان‌هایی که به فکر رنگ‌آمیزی ساختمان هستند، نمای سیمانی دارند.

معرفی جدیدترین رنگ نما ساختمان

جدیدترین رنگ مناسب برای استفاده در نماها، رنگ‌های فول الاستیک نانو است. همان‌طور که از اسم این رنگ مشخص است این محصول دارای قابلیت کشسانی است. سؤال اصلی که در این زمان مطرح می‌شود این است که این قابلیت جدید رنگ نما ساختمان چه فوایدی دارد؟

اکثر برج‌ها و ساختمان‌های بلند در وهله اول اقدام به سیمان‌کاری نما می‌کنند و در حقیقت نمای سیمانی را به سنگ، مینرال و…ترجیح می‌دهند. این ترجیح هم ازلحاظ فنی و هم از وجه مالی توجیح مناسبی است. ازنظر فنی سیمان پایه هر اقدام لازم برای نمای ساختمان هست. اضافه شدن متریال بر روی نمای سیمانی ساختمان باعث افزایش چشمگیر وزن ساختمان می‌شود. همان‌طور که گفتیم این متریال که از روی سیمان اضافه می‌شود مسلماً نیاز به‌صرف هزینه جداگانه زیاد بابت خرید و اجرا است.

بزارید با یک مثال درک این موضوع رو بهتر درک کنیم. فکر کنید شما مدیر اجرایی یک برج 20 طبقه در تهران هستید. این برج بعد از دیوارکشی بیرونی نیازمند سیمان‌کاری است تا مصالح زیرین کاملاً پوشش داده شود و بستر متناسب برای اجرا عایق رطوبتی متناسب فراهم شود. بعد از اجرای سیمان شما حتماً نیازمند یک محصول مناسب برای آب‌بندی نمای بیرونی برج هستید به‌خصوص در شهرهای شمالی کشور. با توجه به انتخاب نوع عایق رطوبتی مشخص می‌شود که شما به سیمان‌کاری مجدد نیاز دارید یا خیر. بعد از اجرای عایق رطوبتی درصورتی‌که بخواهید ساختمان شاخص و زیبا داشته باشید احتمالاً در وهله اول به ذهنتان خطور می‌کند که ساختمان را سنگ کنید یا متر یال مای مختلف دیگر

بعد از کمی بررسی احتمالاً باقیمت بالای سنگ در بازار ایران روبه‌رو خواهید شد و حتماً شگفت‌زده می‌شوید. هزینه خرید بالا، هزینه داربست، هزینه اجرای بسیار زیاد، هزینه رول‌پلاک جداگانه و… ازجمله این هزینه‌ها است.

می‌توان گفت رنگ‌آمیزی نمای سیمانی مقرون‌به‌صرفه ترین پیشنهاد برای برج شماست.

کلام پایانی

جدیدترین رنگ نما ساختمان که متناسب اجرا برای تمامی ساختمان‌های سیمانی و بتنی است، رنگ نما الاستیک نانو اکریلیک است. این رنگ جدید در حقیقت تکمیل‌شده‌ی رنگ‌های قبلی است که دارای خاصیت کشسانی است و در صورت نشست ساختمان ترک نمی‌خورد و تا حد بسیار بالایی از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

رنگ نما جدید نانو به‌هیچ‌عنوان پوسته‌پوسته نمی‌گردد و بلند نمی‌شود و به دلیل عدم نفوذ کثیفی به بافت آن با بارش باران یا شستشو با واترجت کاملاً تمیز می‌شود.

رنگ نما

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص عایق کاری انواع سطوح ساختمان کلیک نمایید.

عایق بندی

نظرتون درباره این مقاله رو ثبت کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص محصولات، کیفیت، اجرا، آموزش، ضمانت و… لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.