نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

عایق رطوبتی قیری

از عایق های قیری نانو می توان جهت عایق بندی پشت بام، ترمیم ایزوگام، سرویس های بهداشتی، سازه های آهنی و فولادی، کف های بتنی و پی ساختمان، سقف های مسطح و شیب دار، دیوارها و بطور کلی در هر کجا عایق های سنتی ایزوگام و قیرگونی استفاده می شود،در تمامی مکان هایی که در معرض آب قرار دارند الزامی است.

فهرست مطالب

مزایای عایق رطوبتی قیری

یکی از مزایای استفاده از عایق‌ های رطوبتی قیری ویستا، اجرای سرد آن‌ها است که بدون گرم کردن و اتلاف انرژی می‌ توان آنها را بر روی انواع سازه رنگ ‌آمیزی نمود. همچنین از دیگر مزایای این عایق ‌ها می ‌توان به غیر قابل‌ اشتعال بودن آنها، محافظت آنها از بتن در برابر سولفاته شدن در خاک‌ های شور، چسبندگی فوق ‌العاده بالا به سطوح مختلف، انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق‌ ها، کارایی راحت و آسان در هنگام نصب و اجرا، فاقد بوی ناشی از حلال‌ های نفتی، فاقد آلودگی و بسیار سازگار با محیط ‌زیست، امکان اجرا توسط قلمو، جارو و تی و جارو مویی اشاره کرد.

بسته بندی عایق رطوبتی قیری

عایق های رطوبتی قیری در کارخانه در حجم های 10 کیلویی و20 کیلویی بوده، که پس از تولید روانه بازار می شوند.

طول عمر عایق رطوبتی قیری

طول عمر ایده آل عایق های رطوبتی قیری در صورت اجرای صحیح این عایق های رطوبتی بین 10 تا 15 سال و در بدترین حالت بین 5 تا 10 سال دارای دوام می باشد.قیمت عایق های رطوبتی قیری به دلیل نسبیت و وزن و ضخامت آنها و به دلیل نوسانات اقتصادی کشور متفاوت بوده و نمی توان هزینه مشخصی برای آنها تعیین کرد.

ویژگی های عایق های رطوبتی قیری

این نوع از محصول را می ‌توان به دلیل قیمت مناسب آن‌ ها جهت عایق‌ بندی پروژه‌ های بسیار وسیع و گسترده نیز استفاده نمود. عایق ‌های رطوبتی قیری محصولی بسیار مناسب و باکیفیت جهت جلوگیری از رطوبت حاصل از نشت مایعات و همچنین بخارات حاصل از تبخیر سیالات به داخل سازه می ‌باشد.

قدرت چسبندگی عایق‌ های رطوبتی قیری بسیار بالا بوده و پس‌ از خشک شدن، لایه ‌ای کاملاً ضدآب و با پایداری بالا را تشکیل می ‌دهد. همچنین طول عمر این عایق ‌ها بسیار بالا بوده و در مقابل از قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه ای برخوردار می ‌باشند.

نصب عایق بندی قیری

  1. قبل از عایق کاری ابتدا سطح مورد نظر را به خوبی بشویید و از هر گونه آلودگی ، کثیفی، زنگ زدگی، چربی و گرد و غبار پاک نمائید.
  2. همچنین سطوح فلزی نیز باید قبل از شستشو توسط برس های دستی و یا فرز زنگ زدگیها را از سطح تمیز نمائید.
  3. عایق را به وسیله قلمو و یا دستگاه ارلس و یا غلتک بر روی سطح مورد نظر اعمال کنید. برای اجرای لایه دوم می بایست 8 الی 12 ساعت پس از اجرای مرحله اول صبر نمود تا لایه اول، آمادگی لازم جهت چسبندگی مناسب با لایه دوم را بدست آورد.
  4. زمان خشک‏ شدن در دمای بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد، حداکثر ۸ الی ۱۲ ساعت و زمان بهره‌برداری کامل از سطح حدود ۲۴ ساعت می‏باشد. البته این مدت با شرایط آب و هوایی منطقه متغیر است.
  5. مقدار مصرف هر یک کیلوگرم از این محصول برای پوشش۱.۵ الی۳ مترمربع قابل استفاده می‌‏باشد. البته با توجه به شرایط موجود و در صورت وجود ناهمواری‌‏های سطحی، میزان مصرف قابل افزایش می‌‏باشد.

درباره عایق رطوبتی ساختمان بیشتر بدانید.

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص رنگ آمیزی انواع جدول کلیک نمایید.

دریافت مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص محصولات، کیفیت، اجرا، آموزش، ضمانت و… لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا متخصصین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.