نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

رنگ سال 1401

رنگ سال 1401

استفاده از رنگ‌ها در ساختار شهری، پوشش افراد و طراحی داخلی ساختمان بسیار تأثیرگذار است. همه‌ساله در دنیای فشن و مد بر اساس فرهنگ، زیبایی و تمایلات ساکنین و ملت یک کشور رنگی مشخص به‌عنوان رنگ سال انتخاب می‌شود. این رنگ، بیشترین میزان توجه در بین پوشاک، طراحی‌های داخلی، گالری‌ها و ساختمان‌ها را دارد. رنگ سال 1401 رنگ آبی بنفش است. این رنگ منحصربه‌فرد زیبایی خاصی دارد. این رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان، در گروه رنگ‌های سلطنتی قرار می‌گیرد.

رنگ سال 1401

رنگ بنفش آبی یکی بهترین رنگ‌ها برای خانه‌هایی است که تمایل به طراحی و رنگ‌آمیزی کلاسیک دارند. همان‌طور که میدانید رنگ آبی به‌عنوان رنگ سرد و رنگ قرمز به‌عنوان رنگ گرم شناخته می‌شود. ترکیب این دو رنگ منجر به ساخت رنگ بنفش می‌شود. با توجه به نحوه ساخت رنگ آبی بنفش می‌توان گفت این رنگ ازجمله رنگ‌های سلطنتی است که گرمای بیشتری نسبت به سایر رنگ‌های رده آبی دارد.

رنگ هم‌خانواده

رنگ‌های هم‌خانواده رنگ امسال نه آبی نه بنفش بلکه یک آبی متعادل با ته رنگ‌های قرمز بنفش هست و خب ست کردن و یا دیزاین خانه با این تنوع زیبایی دوچندانی به کار می‌بخشد. حالا بیاید چند نمونه از دیزاین های قسمت‌های مختلف ساختمان با این رنگ رو ببینیم.

نقطه کانونی محیط

این رنگ سرشار از حس نشاط و هیجان است. بی‌تردید درصورتی‌که بر روی دیوار یا وسیله‌ای از خانه اجرا شود، با حضور شخصی در آن مکان توجه شخص را به خودش جلب می‌کند.
بی‌تردید برای شما هم اتفاق افتاده وقتی وارد ساختمان، رستوران یا هتلی می‌شوید، ناخدا گاه تمامی توجه شما به آن سمت کشیده می‌شود که ازلحاظ ظاهری، رنگ و لعاب ویژه‌ای دارد. در اینجاست که اهمیت رنگ خودش را متمایز می‌کند و چشم می‌آید. همین نقاطی که در داخل یک ساختمان باعث جلب‌توجه افراد می‌شود (ازنظر رنگ، دیزاین و سبک) را نقطه کانونی آن محیط می‌گویند. میشه گفت رنگ سال 1401 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان رنگ قالب نقطه کانونی است.

نقطه کانونی خانه

دکوراسیون رزینی

نقطه کانونی می‌تواند در یک یا چند قسمت باشد. البته هرچه میزان این نقاط کانونی افزایش پیدا کند خانه لوکس‌تری خواهیم داشت. در نقاط کانونی استفاده از وسایل آنتیک لوکس بسیار حائز اهمیت است. این وسایل آنتیک از جنس‌ها مختلف می‌توانند باشند که ازجمله آن‌ها رزین است. وسایل رزینی از جذابیت‌های نقاط کانونی هستند. این وسایل زیبا و بادوام نسبتاً کم‌ترین هزینه نسبت به سایر وسایل آنتیک را دارد و البته درست کردن ساده‌تری دارد. شما می‌توانید با تهیه مقداری رزین و یک قالب سیلیکونی دست آورد های زیبایی داشته باشید.

نانواکریلیک اقدام به تولید رنگ سال 1401 برای دیزاین داخلی و بیرونی ساختمان اکرده است. برای اطلاعات بیشتر با شرکت در تماس باشید.

نظرتون درباره این مقاله رو ثبت کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *