نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

رنگ آمیزی نما رومی

رنگ نمای رومی ساختمان

استفاده از طرح نمای رومی به دلیل برجسته‌سازی سطح امروزه در ایران بسیار پرکاربرد است. این سبک از معماری، نمای بیرونی ساختمان را کاملاً برجسته از محیط اطراف می‌کند. اگر در خیابان‌های معروف تهران و مناطق مفرح نشین شهرها سری بزنید حتماً نماهای رومی بیشترین جلوه در پیش چشم شمارا خواهند داشت.

این سبک از نمای بیرونی ساختمان از سنگ نمای مرمر و تراورتن در نمای خود استفاده  می‌کند. این سنگ‌ها به دلیل زیبایی و قیمت مقرون‌به‌صرفه، متریال موردعلاقه کارفرمایان هستند.

ویژگی رنگ نما رومی

رنگ‌آمیزی نمای ساختمان رومی نیازمند استفاده از رنگ مخصوص است که دارای برخی ویژگی‌های خاص باشد. در ذیل به بررسی ویژگی‌های رنگ مناسب جهت نمای ساختمان‌ می‌پردازیم:

  • رنگ نمای ساختمان رومی می‌بایست در شرایط جوی از مقاومت بالایی برخوردار باشد.
  • رنگ باید بتواند در مقابل باران‌های اسیدی و شرایط جوی، گرما و سرما مقاومت نماید.
  • رنگ مخصوص نما رومی باید قابلیت شستشوی بالایی داشته باشد و به‌راحتی تمیز گردد.
  • از دیگر ویژگی‌های رنگ مناسب نمای ساختمان غیر اشتعال بودن است.
  • خاصیت الاستیک و کشسانی این رنگ سبب میگردد در برابر تنش ها و نشست های ساختمان بسیار مقاوم باشد.
  • ضد آب بودن یا واترپروف بودن رنگ در برابر باران و رطوبت بسیار حائز اهمیت است.
رنگ آمیزی نما رومی

رنگ نما رومی محصول نانو اکریلیک

هرگونه رنگ نمای ساختمان از محصولات شرکت نانو اکریلیک به جهت کیفیت بالا در ترکیبات آن به‌گونه‌ای است که مختص اجرا بر روی نمای رومی ساختمان بوده وکاملاً غبار گریز بوده و هیچ‌گونه گردوغبار و خاک روی سطح آن باقی نمی‌ماند. در صورت بارش‌های مکرر باران رنگ مخصوص نما رومی نانو اکریلیک کاملاً تمییز می‌گردد و از قابلیت شستشوی 100%  و کشسانی بسیار بالایی برخوردار است.

 رنگ نمای ساختمان مختص شرکت آریانا تجارت ویستا از ویژگی صددرصدی درزمینهی ضد آب بودن برخوردار است چنانچه در عکس‌های ذیل مشهود است، درصورتی‌که رنگ نما ضد آب یا واترپروف نباشد به‌زودی از بین خواهد رفت و این خود مستلزم تحمیل هزینه گزاف بر دوش سازنده یا مالکین خواهد بود.

شرکت آریانا تجارت ویستا با ملحوظ قرار دادن کلیه ویژگی‌های رنگ نمای مناسب، اطمینان خاطر شما عزیزان را جلب نموده و پروژه‌های خرد و کلان و هزاران نمونه کارهای رنگ نما و رضایت‌نامه‌های اخذشده در این زمینه مؤید صحت بر این گفته‌ها است.

 شایان‌ذکر است از آنجائی که نورپردازی در جلوه نمای ساختمان تأثیر به سزایی دارد و در شبانگاه می‌تواند خیره‌کننده باشد لذا می‌توانید جهت هر چه‌بهتر دیده شدن رنگ نمای اجراشده از نورپردازی نیز استفاده نمایید.

نکات ضروری درباره رنگ نما ساختمان

اهمیت دادن به چند مورد در رنگ‌آمیزی نمای ساختمان‌ها من‌جمله نمای رومی ساختمان قابل‌توجه و شایان‌ذکر است به‌گونه‌ای که می‌توان تا سال‌های متوالی از نمای ساختمان یا نمای برج محل سکونت خویش لذت برد. یکی از این موارد انتخاب شرکت معتبر و برندی معروف جهت خرید رنگ نمای باکیفیت و دیگری تیم اجرائی و پیمانکاری اصلح جهت اجرای رنگ نمای ساختمان من‌جمله نمای رومی ساختمان است.

شرکت آریانا تجارت ویستا مفتخر است با ارائه تکنولوژی پیشرفته و منحصربه‌فرد در خط تولید و جمع‌آوری تیم کارآمد و متخصص در زمینه‌ی اجرایی،  در زیباسازی نمای ساختمان شما،  هرگونه همکاری لازم را به عمل آورد.

برای دریافت مشاوره رایگان و کاملا تخصصی نسبت به پروژه شما با شماره‌های شرکت تماس حاصل نمایید.

نظرتون درباره این مقاله رو ثبت کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *