نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

رنگ ضد آب نانو در صنعت

رنگ ضد آب نانو در صنعت

در تمامی صنایع از رنگ‌ها برای زیباسازی، جلوه بخشیدن، محافظت از سطح در برابر رطوبت، گرما و سرما هست. صنایع ماشین‌سازی، صنایع دریایی، صنایع ساختمان‌سازی از مهم‌ترین صنایع استفاده‌کننده از رنگ‌های ضد آب هستند. رنگ‌ها با توجه به فرمولاسیون خود انواع مختلفی دارند. رنگ نانو جدیدترین نوع رنگ است که در ترکیبات خود از فرمولاسیون نانو استفاده می‌کند. استفاده از ترکیبات نانو ویژگی‌های خاصی به رنگ می‌بخشد.

ویژگی رنگ نانو

از ویژگی‌هایی که ذرات نانو به رنگ‌ها می‌بخشند می‌توانیم به ضد آب سازی سطح، آب‌گریزی، غبار گریزی، ایجاد پیوند مولکولی قوی در ساختار فیزیکی رنگ، افزایش، مقاومت سایشی سطح، جلوگیری از تجمع رطوبت، جلوگیری از خوردگی سطح و…اشاره کرد.

رنگ آمیزی نما رومی

رنگ ضد آب در صنعت ساختمان

رنگ ضد آب در صنعت ساختمان کاربردهای بسیاری دارد. در بسیاری از مناطق جغرافیایی با آب هوای مرطوب، عمده مشکل ساختمان‌ها نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، تبله کردن رنگ و زنگ زدن فلزات و آهن‌آلات بشمار می‌رود.

اهمیت استفاده از رنگ‌های ضد آب در صنعت ساختمان بسیار حائز اهمیت است. داشتن خاصیت ضد آب سازی و آب‌گریزی ترکیبات نانو و سیلیکون اصلی‌ترین علت ضد آب سازی رنگ است.

رنگ ضد آب نانو یکی از انواع رنگ ساختمانی کاملاً ایمن و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیر ارگانیک است و هیچ‌گونه آسیبی را برای ساکنین و محیط‌زیست به وجود نمی‌آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است.

رنگ نانو ضد آب

با توجه به آلودگی هوا در شهرهای سرزمینمان و وجود ذرات معلق در هوا، بیشتر باران‌ها به‌صورت اسیدی است که به‌مرور سبب فرسوده‌شدن و ایجاد منافذ باز بر روی سطح می‌شود. نفوذ رطوبت ناشی از این باران اسیدی به داخل منافذ و بافت‌های سطوح بتنی، سنگ و آجر سبب خوردگی، از بین رفتن جلوه و زیبایی سطح و تیره شدن نمای بیرون می‌شود.

استفاده از پوشش‌های ضد آب نانو به‌صورت رنگی و بدون رنگ در سطوح مختلف ساختمانی منجر به نفوذ به عمق سطح سیمان، سنگ و… شده و از فرسودگی و نفوذ رطوبت به داخل سطح جلوگیری می‌کند.

سطوح قابل‌اجرا: بتن. سیمان. آجر. سنگ سرامیک چوب و فلز…

 

پوشش‌های ضد آب نانو در صنعت ساختمان در محصولات مختلفی ارائه می‌شوند که تعدادی از آن‌ها را باهم موردبررسی قرار می‌دهیم

نقاشی نما ساختمان در غرب تهران

 

انواع محصولات ضد آب نانو

  • رنگ نما ضد آب نانو خود تمیز شونده
  • عایق بدون رنگ ضد آب نانو

رنگ نما ضد آب نانو خود تمیز شونده

رنگ نما ضد آب نانو بیشتر در نمای بیرونی ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد. این رنگ نانو مناسب سطوحی از جنس سیمان، بتن، سمنت برد، بلوک سیمانی و… است. پیگمنت های رنگی استفاده‌شده در این رنگ سبب پوشش دهی کامل سطح زیرین شده و ذرات نانو درون فرمولاسیون آن از نفوذ رطوبت به داخل سطح جلوگیری می‌کند.

عایق بدون رنگ ضد آب نانو

عایق ضد آب بدون رنگ نانو محصولی کریستالی و بدون فیلر و پیگمنت ساخته‌شده از ذرات نانو است که در صنعت ساختمان بیشترین استفاده برای ضد آب سازی مصالح سنگ، سرامیک، موزاییک، آجر، کاشی و هر سطحی که می‌خواهید آن را آب‌بند کنید و نمای سطح کار را نیز تمیز و حفظ کنید.

ویژگی پوشش ضد آب نانو:

رنگ نانو ضد آب مایعی بسیار غلیظ است که امکان استفاده آن را برای مجری آسان می‌کند. برای اجرای این محصولات می‌توانید از قلمو، دستگاه ایرلس و قلطک استفاده کنید. البته نحوه کار با محصولات نانو در صنعت ساختمان، بقدری آسان است که بدون نیاز به هیچگونه تخصص می‌توانید آن را بر روی سطح مورد نظرتان اعمال کنید.

عایق شفاف بی رنگ سنگ

نانو اکریلیک زیر مجموعه شرکت آریانا تجارت ویستا است که از ذرات نانو در فرمولاسیون تمامی محصولات خود استفاده می‌کند.

نظرتون درباره این مقاله رو ثبت کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *