نانو اکریلیک تولیدکننده عایق رطوبتی، تولید کننده رنگ نما

قیمت رنگ نما ساختمان

قیمت رنگ نما ساختمان چقدر است؟

در این مقاله تصمیم داریم درباره‌ی نحوه خرید و قیمت انواع رنگ‌های مخصوص رنگ‌آمیزی ساختمان صحبت کنیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید و برای اطلاع از قیمت‌های محصولات رنگ نما ما را همراهی کنید.

انواع رنگ نما مناسب چه سطوحی است؟

همان‌طور که می‌دانید استفاده از یک رنگ برای تمامی سطوح بیرون ساختمان مناسب نیست. برای رنگ‌آمیزی نمای بیرون ساختمان به‌هیچ‌عنوان از رنگ‌های معمولی استفاده نکنید و حتماً رنگ مخصوص این کار را بخرید. نکته اساسی در خرید رنگ نما ساختمان هم دقیقاً همین‌جاست. هر رنگ مخصوص یک نوع سطح فرموله شده تا چسبندگی و کشسانی مناسبی روی آن سطح داشته باشد. یعنی رنگ سطوح سیمانی بارنگ سطوح سمنت برد فرق می‌کند. هرچه ویژگی‌های هر رنگ افزایش پیدا کند به‌صورت مستقیم بر قیمت آن نیز تأثیر خواهد گذاشت. البته گفتنی است این ویژگی‌ها به‌طور ذاتی نیازمند هستند که در برخی سطوح افزایش داشته باشند. مثلاً برای ساختمان‌های بالای ۳ طبقه به دلایل مختلفی که شاخص‌ترین آن نشست ساختمان و افزایش تعداد و عمق ترک‌‌های سطح سیمان است، رنگ نما باید میزان الاستیک و کشسانی بیشتری داشته باشد.

رنگ نما ویلا

 سطح سمنت برد را در نظر بگیرید که متفاوت از جنس سیمانی است به همین دلیل در رنگ مخصوص سطوح سمنت برد باید فرمولاسیون متفاوت‌تری نسبت به سطوح سیمانی به کار برد. نتیجه‌گیری این موضوع که هر رنگ متناسب با یک نوع سطح تولید می‌شود و مواد اولیه و میزان آن در هر رنگ بارنگی دیگر متفاوت است، امری بدیهی است.

قیمت رنگ نما

قیمت رنگ نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان به مواد اولیه و میزان استفاده از آن در هر فرمولاسیون اشاره کرد. این مواد اولیه به‌طور مستقیم بر قیمت تأثیرگذار خواهند بود. این متریال در صورت تهیه از بازارهای داخلی قیمت مناسب‌تری خواهند داشت و در صورت تهیه از بازارهای خارجی به دلیل نوسانات ارز قیمت متفاوت‌تری پیدا می‌کنند.
نقاشی نما ساختمان در غرب تهران

قیمت محصولات رنگ نما شرکت نانو اکریلیک

شرکت نانو اکریلیک با استفاده از مواد اولیه برترین کشورهای صنعتی، اقدام به تولید محصولات خودکرده است که ازجمله محصولات آن می‌توانیم به رنگ نما نیز اشاره‌کنیم. همین امر سبب گردیده قیمت ثابت و مشخصی برای محصولات باکیفیت نانو اکریلیک وجود نداشته باشد و قیمت آن با توجه به میزان و قیمت مواد اولیه تهیه‌شده مبلغ لحاظ گردد.
به‌طور میانگین می‌توان اشاره داشت در این شرکت، رنگ نما اکریلیک به‌عنوان رنگ نما ارزان شناخته می‌شود و رنگ فول الاستیک نما گران‌ترین رنگ نما ساختمان، بشمار می‌آید.
لازم به ذکر است اشاره‌کنیم، این ارزان بودن نشانه کیفیت پایین نیست بلکه با توجه به نرخ مواد اولیه و کارایی رنگ محاسبه می‌شود.

پیشنهاد نانواکریلیک دریافت یک مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان برای اطلاع دقیق از محصول موردنظر و قیمت رنگ نما باکیفیت است. برای دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و ویژگی انواع رنگ نما به صفحه رنگ نما مراجعه کنید.

نظرتون درباره این مقاله رو ثبت کنید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *